FLORMAR'IN YENİ CEO'SU TUBA ALTUNTERİM OLDU
Saat: 17:43

Uluslararası büyüme vizyonu doğrultusunda organizasyonel yapılanmasını güçlendirmeye devam eden Flormar’da, CEO’luk görevine Tuba Altunterim atandı.
Türkiye’de renkli kozmetik alanında lider markalardan biri olmasının yanı sıra 80’den fazla ülkedeki güçlü iş hacmiyle dikkat çeken Flormar, gerçekleşen üst düzey atama ile uluslararası büyüme vizyonu doğrultusunda önemli bir adım attı. Markanın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Tuba Altunterim, 1 Haziran 2025 itibarıyla Flormar’ın yeni CEO’su olarak görevine devam edecek.
2024 yılının ikinci yarısında Türkiye’nin önde gelen özel sermaye şirketlerinden Esas Private Equity, Tacirler Portföy ve Esas tarafından yönetilen Özel Sermaye 1 Girişim Sermayesi Fonu ve Credia Partners’ın yatırımlar bölümü Flormar'ı satın alarak önemli bir yatırıma imza atmıştı. Yatırımcı ortaklarıyla güçlenen Flormar; %80’i kadınlardan oluşan çalışan kadrosu ve kadınları odağına alan marka kimliğiyle, marka değerini yükseltmeyi, müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamayı ve ürün portföyünü geliştirmeyi hedefliyor. Bu güçlü temeller üzerine inşa edilen liderlik anlayışı doğrultusunda, pazarlama ve uluslararası pazar deneyimiyle öne çıkan bir kadın lider olan Tuba Altunterim’i CEO olarak atayarak, şirketin özellikle ulaslararası pazarlardaki büyüme yolculuğuna ivme kazandırmayı amaçlıyor.
Kendi segmentinde en hızlı büyüyen ve en dinamik renkli kozmetik markalarından biri olarak son yıllarda ciddi bir ivme kazanan Flormar; güçlenen marka değeri, genişleyen ürün portföyü, geliştirilmiş alışveriş deneyimi ve yüksek bağlılıkla çalışan ekibi ve iş ortaklarıyla Türkiye’de ve dünyada pazar payını artırmaya ve marka algısını güçlendirmeye devam ediyor.
2021 yılından bu yana Chief Marketing Officer görevini üstlenen ve Flormar markasının dönüşümünde önemli bir rol oynayan Tuba Altunterim, 25 yılı aşkın pazarlama, finans ve danışmanlık tecrübesiyle Flormar’ın büyüme ve dönüşüm yolculuğuna, markayı daha ileri taşıma hedefiyle liderlik edecek.
Tuba Altunterim, “Flormar’da geçirdiğim dört yılda, markamızın köklü geçmişi ve dinamik geleceği arasındaki güçlü bağı inşa etme sürecinde aktif rol alma fırsatı buldum. Yatırımcı ortaklarımızın desteğiyle, dijitalleşmenin hız kazandığı ve sürdürülebilirliğin iş stratejilerimizin merkezinde yer aldığı bir dünyada, tüketici odaklı yaklaşımımızı daha da derinleştiriyoruz. ‘Mutluluk Senin Rengin’ sloganımızla, kadınların modunu yükseltmeye devam ediyor ve hem yerel hem global pazarlarda sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Flormar’ı, güçlü değerleri ve yenilikçi vizyonuyla, sektöründe öncü ve örnek bir marka olarak daha ileriye taşımak için ekibimizle birlikte kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.” sözleriyle yeni dönem vizyonunu paylaştı.
Tuba Altunterim Kimdir?
Tuba Altunterim, 1998 yılında Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. Kariyerine aynı yıl Procter & Gamble’da Finans departmanında başladı. Ardından İsviçre’nin Cenevre kentinde Latin Amerika ve Orta Doğu’daki makyaj ve parfüm distribütörlerinden sorumlu Satış Finans Müdürü olarak görev yaptı.
2002 yılında pazarlama alanına geçerek İskandinav ülkelerinde cilt bakımı ve makyaj kategorilerinden sorumlu Marka Yöneticisi olarak çalışmaya başladı. Türkiye’ye döndükten sonra P&G Türkiye ve Kafkasya pazarlama ekibine liderlik etti. Global Marka Lideri olarak tekrar Cenevre’ye taşınarak inovasyon, marka değeri oluşturma ve kampanya geliştirme alanlarında çalıştı.
2016 yılında Coty bünyesinde Orta Doğu, Afrika ve Türkiye CMO’su olarak görev aldı. Bu süreçte güzellik kategorilerinde tüketici odaklı iş modelleri geliştirdi. Flormar’a katılmadan önce McKinsey & Company’de çeşitli sektörlerde danışmanlık rollerinde bulundu.
2021 yılında Flormar’ın CMO’su olarak göreve başlayan Altunterim, markanın yeni kimliğinin oluşturulmasında kilit rol üstlendi. 1 Haziran 2025 itibarıyla CEO olarak Flormar’daki liderlik görevine devam etmektedir.