A24.com.tr » medya » Emirates'in yeni iletişim ajansı Aristo İletişim oldu

Emirates'in yeni iletişim ajansı Aristo İletişim oldu

Emirates'in yeni iletişim ajansı Aristo İletişim oldu

Emirates, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini Aristo İletişim ile yürütme kararı aldı.

Bu kapsamda Aristo İletişim; markanın Türkiye’deki medya ilişkileri, stratejik iletişim ve kurumsal görünürlük çalışmalarını yürütecek.

Bu iş birliği, Emirates’in global iletişim vizyonu doğrultusunda Türkiye pazarındaki marka konumunu güçlendirmeyi ve yerel paydaşlarla etkin bir iletişim ağı kurmayı hedefliyor.

Emirates Hakkında:

Emirates, 1987'den beri Türkiye'de hizmet veriyor ve şu anda Airbus A380, Boeing 777 ve Premium Economy sınıfına sahip yeni nesil Airbus A350 uçaklarıyla İstanbul Havalimanı’ndan haftada toplam 21 uçuş gerçekleştiriyor. Emirates yolcuları, ödüllü şefler tarafından hazırlanan, bölgesel lezzetlerden ilham alan çok çeşitli menüler ve geniş bir premium içecek yelpazesiyle eşsiz lezzetlerin tadını çıkarırken, Emirates'in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice ile Türk filmleri dahil, dünyaca ünlü filmler, TV şovları, canlı spor müsabakaları, zengin müzik kütüphanesi, her yaşa hitap eden oyunlar ve daha fazlası dahil olmak üzere, özenle seçilmiş 6.500'den fazla küresel eğlence içeriğinin de keyfini yaşıyorlar.

YORUMLAR
  Türkiye'de 2017 böyle geçti
Türkiye'de 2017 böyle geçti