A24.com.tr » medya » Yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveye ulaşıyor
Yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveye ulaşıyor
16.05.2018
Saat: 16:24
Saat: 16:24

MTM Medya Takip Merkezi'nin 7-14 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, yazın gelmesiyle birlikte Algida reklamları zirveye yaklaşmaya başladı, birinci sırada ise Evkur var
Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.
Evkur AVM bin 1.548 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka oldu., Algida markası ise yazın gelmesinin habercisi olarak 1.252 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 1.252 reklamla Turkcell var.
En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Turkcell'in oldu. Marka süre bazında 33 bin 957 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Algida 29 bin 486 saniye, AK Parti reklamları ise 22 bin 836 saniye ile ekranda kaldı.
YORUMLAR