A24.com.tr » medya » Yaz yağmurları Algida'yı liderlik koltuğundan edemedi

Yaz yağmurları Algida'yı liderlik koltuğundan edemedi

Yaz yağmurları Algida'yı liderlik koltuğundan edemedi

MTM Medya Takip Merkezi'nin 16 - 22 Temmuz 2018 tarihlerinde 14 TV kanalı üzerinden yaptığı yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, Algida yaz reklamlarının zirvesine oturdu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Algida yaz sıcaklarıyla birlikte bin 760 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu., Türk Telekom ise Bin 169 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 828 reklamla Trivago yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik yine Algida'nın oldu. Algida süre bazında verdiği reklamlar ile 45 bin 952 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Türk Telekom 26 bin 450 saniye, Trivago ise 19 bin 349 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  Instagram paylaşımları sayesinde ünlüler ne kadar kazanıyor?
Instagram paylaşımları sayesinde ünlüler ne kadar kazanıyor?