A24.com.tr » medya » Yağmurlu havalar Algida'nın liderliğini sarsamadı

Yağmurlu havalar Algida'nın liderliğini sarsamadı

Yağmurlu havalar Algida'nın liderliğini sarsamadı

MTM Medya Takip Merkezi'nin 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, Algida yaz reklamlarının zirvesine oturdu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Algida yağmurlu havalara rağmen bin 240 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu., Evkur AVM markası ise 977 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 797 reklamla Trivago yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Türk Hava Yolları'nın oldu. THY süre bazında verdiği reklamlar ile 28 bin 781 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Algida 28 bin 781 saniye, Turkcell ise 20 bin 943 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  Kamufle olma konusunda devrim niteliğinde fotoğraflar!
Kamufle olma konusunda devrim niteliğinde fotoğraflar!