A24.com.tr » medya » Turkcell reklamların zirvesine oturdu

Turkcell reklamların zirvesine oturdu

Turkcell reklamların zirvesine oturdu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 12 - 18 Kasım 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre en fazla reklam veren marka Turkcell oldu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Turkcell, bin 83 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Evkur AVM ise 997 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 873 adet reklamla Şahin Sucukları yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik QNB Finansbank'ın oldu. QNB Finansbank süre bazında verdiği reklamlar ile 24 bin 564 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Ziraat Bankası 21 binn 633 saniye, Vodafone ise 17 bin 257 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  2018 yılında dünyamızı bekleyen 10 kabus senaryosu
2018 yılında dünyamızı bekleyen 10 kabus senaryosu