A24.com.tr » medya » Televizyonun bir numarası gıda oldu

Televizyonun bir numarası gıda oldu

Televizyonun bir numarası gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 572 adet, 110 bin 665 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Siyaset/Politika oldu. Bu sektöre 5 bin 80 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 286 bin 603 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 239 reklam verilirken, reklam süresi ise 80 bin 437 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Yılbaşı için burçlara özel hediye önerileri
Yılbaşı için burçlara özel hediye önerileri