A24.com.tr » medya » Televizyonun bir numarası gıda oldu
Televizyonun bir numarası gıda oldu
29.06.2018
Saat: 15:51
Saat: 15:51

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 572 adet, 110 bin 665 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Siyaset/Politika oldu. Bu sektöre 5 bin 80 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 286 bin 603 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 239 reklam verilirken, reklam süresi ise 80 bin 437 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR