A24.com.tr » medya » Televizyonun bir numarası gıda oldu

Televizyonun bir numarası gıda oldu

Televizyonun bir numarası gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 18 - 24 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 572 adet, 110 bin 665 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Siyaset/Politika oldu. Bu sektöre 5 bin 80 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 286 bin 603 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 239 reklam verilirken, reklam süresi ise 80 bin 437 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Aydın Boysan: Yıllar bana o kadar çok şey öğretti ki...
Aydın Boysan: Yıllar bana o kadar çok şey öğretti ki...