A24.com.tr » medya » Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 17 - 23 Eylül 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, Evkur AVM yaz reklamlarının zirvesine oturdu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Evkur AVM967 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Turkcell ise 843 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 732 adet reklamla Algida yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Vodafone'un oldu. Vodafone süre bazında verdiği reklamlar ile 20 bin 48 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Migros 13 bin 685 saniye, Finish Quantum ise 12 bin 551 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  İran'da gösterilerin 7'inci gününde rejim yanlıları sokakta
İran'da gösterilerin 7'inci gününde rejim yanlıları sokakta