A24.com.tr » medya » Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Evkur AVM oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 10 - 16 Eylül 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, Evkur AVM yaz reklamlarının zirvesine oturdu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Evkur AVMbin 43 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Algida ise 965 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 705 adet reklamla Nivea  yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Algida'nın oldu. Algida süre bazında verdiği reklamlar ile 14 bin 868 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Finish Quantum 12 bin 522 saniye, TEB Türk Ekonomi Bankası ise 12 bin 134 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  Ejderhaların Annesi güzel oyuncu Emilia Clarke'ın bilinmeyen yönleri...
Ejderhaların Annesi güzel oyuncu Emilia Clarke'ın bilinmeyen yönleri...