A24.com.tr » medya » Televizyonda en çok dolaşan marka Algida oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Algida oldu

Televizyonda en çok dolaşan marka Algida oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 03 - 09 Eylül 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, Algida yaz reklamlarının zirvesine oturdu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Algidabin 213 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Evkur AVM ise bin 103 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 741 adet reklamla Head Shoulders yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik yine Algida'nın oldu. Algida süre bazında verdiği reklamlar ile 18 bin 770 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Trivago 17 bin 747 saniye, Turkcell ise 16 bin 262 saniye ile ekranda kaldı.

 

YORUMLAR
  2017 yılının en büyük 'hacking' olayları
2017 yılının en büyük 'hacking' olayları