A24.com.tr » medya » Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var
Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var
11.09.2018
Saat: 16:15
Saat: 16:15
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 03 - 09 Eylül 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 03 - 09 Eylül 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 423 adet, 138 bin 156 saniye ile Gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 5 bin 519 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 958 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 498 reklam verilirken, reklam süresi ise 48 bin 292 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR