A24.com.tr » medya » Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var

Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var

Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 255 adet, 149 bin 914 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 86 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 82 bin 961 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 405 reklam verilirken, reklam süresi ise 47 bin 385 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...


Akrabası canlı yayına bağlanınca efsane U dönüşü yapan genç

YORUMLAR
  Kış günleri yaklaşırken kışın içebilecek en güzel 10 sıcak içecek...
Kış günleri yaklaşırken kışın içebilecek en güzel 10 sıcak içecek...

İlginizi çekebilecek diğer haberler