A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarının lideri gıda sektörü oldu

Televizyon reklamlarının lideri gıda sektörü oldu

Televizyon reklamlarının lideri gıda sektörü oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 14 - 20 Mayıs 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 14 - 20 Mayıs 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 485 adet, 185 bin 331 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 82 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 64 bin 388 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 596 reklam verilirken, reklam süresi ise 64 bin 431 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  2018’i sağlıklı ve fit karşılamak isteyenler için yapılacaklar listesi
2018’i sağlıklı ve fit karşılamak isteyenler için yapılacaklar listesi