A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 10-16 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 058 adet ile "Gıda" oldu.

"Ticaret" sektörü ise 3 bin 340 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 943 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 99 bin 780 saniye ile "Gıda" var.

İkinci sırada 59 bin 306 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 52 bin 357 saniye ile "Kozmetik" var.

YORUMLAR
  Ünlü isimlerin Fit kalma sırları (Nası sürekli zayıf kalıyorlar, hızla kilo vermeyi nasıl başarıyorlar?)
Ünlü isimlerin Fit kalma sırları (Nası sürekli zayıf kalıyorlar, hızla kilo vermeyi nasıl başarıyorlar?)