A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı devam ediyor

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı devam ediyor

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı devam ediyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 4 Kasım - 10 Kasım 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 410 adet ile "Gıda" oldu. Haftalardır birinci olan Gıda sektörü, bu alanda birinciliği bırakmaya niyetli değil. Gıda piyasası reklam sektörünü ele geçirmiş durumda.

"Ticaret" sektörü ise 6 bin 488 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret sektörü bu hafta ikinciliği koruyarak lideri takibini sürdürdü.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 285 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 137 bin 260 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 134 bin 356 saniye ile "Ticaret" reklamları, üçüncü sırada 121 bin 459 saniye ile "Kozmetik" var.

YORUMLAR
  Sosyal Medyada her gördüğünüze inanmamanız gerektiğini ispatlayan 80 resim
Sosyal Medyada her gördüğünüze inanmamanız gerektiğini ispatlayan 80 resim