A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı başladı

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı başladı

Televizyon reklamlarında gıda ve ticaret yarışı başladı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 30 Eylül - 6 Ekim 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 316 adet ile "Gıda" oldu. Gıda sektörü bu konuda birinciliği hiç bırakmaya niyetli gibi durmuyor. Türkiye'nin en büyük sektörlerinden biri olan gıda, reklam piyasasına damga vurmaya devam ediyor.

"Ticaret" sektörü ise 4 bin 676 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ticaret son birkaç haftadır listenin tepesinde kendisine yer bulmaya devam ediyor. İlerleyen haftalarda birinciliğe çıkması sürpriz olmaz.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 539 adet reklamla "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 156 bin 308 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 89 bin 966 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 89 bin 365 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" var.

YORUMLAR
  Çocukluğumuzda bizleri ekran önüne çivileyen çizgi filmler ve onların unutulmaz replikleri...
Çocukluğumuzda bizleri ekran önüne çivileyen çizgi filmler ve onların unutulmaz replikleri...