Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı yine ilk ikiyi kaptı
Saat: 15:13

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 16 - 22 Eylül 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 517 adet ile "Gıda" oldu. Temel ihtiyaçların gıda sektöründe bulunması bu durumu normal kılıyor. Türkiye'de büyük bir sektör olan gıda, birinciliği bırakmaya pek sıcak bakmıyor.
"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 34 adet ile ikinci sırada yer aldı. Türkiye nüfusunun yarısını oluşturan kadınlara hitap eden sektörün zirveye oynamaması şaşırtıcı olurdu. Güzelliğine ve temizliğine dikkat edenlerin ilgisini çeken reklamlar yine zirveye ortak oldu.
Listenin üçüncü sırasında 3 bin 861 adet reklamla "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 131 bin 759 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 81 bin 66 saniye ile "Kişisel Bakım" reklamları, üçüncü sırada 71 bin 161 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" var.