A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı tam gaz devam ediyor

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı tam gaz devam ediyor

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı tam gaz devam ediyor

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 9 - 15 Eylül 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 465 adet ile "Gıda" oldu. Temel ihtiyaç malzemelerinin bu grupta bulunması 'gıda' reklamlarını bir adım daha öne taşıyor.

"Kozmetik" sektörü ise 4600 adeile ikinci sırada yer aldı. Özellikle kadınların için oldukça önem arz eden kozmetik, kendine bu listede daima yer bulabilen bir sektör. 

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 163 adet reklamla "Ev Temizlik Ürünleri" sektörü var. İlk üçe girmeyi başaran 'Ev temizlik ürünleri', kadınların bu konuda ne kadar hassas olduğunu gösteriyor. Türk hanımlarının temizliğe olan merakı sayesinde bu sektör de listede aşağılara inmeyecek gibi duruyor.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 139 bin 800 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 81 bin 800 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" reklamları, üçüncü sırada 79 bin 890 saniye ile "Kozmetik" var.

 

YORUMLAR
  Instagram paylaşımları sayesinde ünlüler ne kadar kazanıyor?
Instagram paylaşımları sayesinde ünlüler ne kadar kazanıyor?