A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 19-25 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 621 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 297 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 59 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 202 bin 509 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 111 bin 818 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 63 bin 424 saniye ile "Kişisel Bakım" var.

 

YORUMLAR
  Sezercik filmlerindeki kötü çocuk Şişko Nuri'ye hayat veren Sıtkı Sezgin şimdi ne yapıyor?
Sezercik filmlerindeki kötü çocuk Şişko Nuri'ye hayat veren Sıtkı Sezgin şimdi ne yapıyor?