A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
27.08.2019
Saat: 13:15
Saat: 13:15

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 19-25 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 621 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 297 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 59 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 202 bin 509 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 111 bin 818 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 63 bin 424 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
YORUMLAR
Çok Okunanlar
Upcycle İstanbul'da dönüşümün öncüsü gençler oldu