A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
20.08.2019
Saat: 17:06
Saat: 17:06

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 12-18 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 636 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 164 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 4 bin 18 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 204 bin 86 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 102 bin 42 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 136 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
YORUMLAR