A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
25.07.2019
Saat: 16:08
Saat: 16:08

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 15-21 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 789 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 955 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 990 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 201 bin 231 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 98 bin 134 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 688 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
YORUMLAR