A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

  Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 15-21 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 789 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 955 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 990 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 201 bin 231 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 98 bin 134 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 688 saniye ile "Kişisel Bakım" var.

YORUMLAR
  Survivor Anıl Berk Baki'nin bilinmeyen yönleri! Anıl Berk Baki kimdir?
Survivor Anıl Berk Baki'nin bilinmeyen yönleri! Anıl Berk Baki kimdir?