A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
17.07.2019
Saat: 17:31
Saat: 17:31

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 8-14 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 192 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 4 bin 815 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 244 adet reklamla "İletişim Teknolojileri" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 200bin 632 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 90 bin 514 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 87 bin 915 saniye ile "İletişim Teknolojileri" var.
YORUMLAR