A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
09.07.2019
Saat: 11:38
Saat: 11:38

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 1-7 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 758 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 5 bin 693 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 441 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 176 bin 567 saniye ile gıda var.
İkinci sırada 105 bin 211 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 81 bin 63 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
YORUMLAR