A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

 Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 1-7 Temmuz 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 758 adet ile "Gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 5 bin 693 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 441 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 176 bin 567 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 105 bin 211 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 81 bin 63 saniye ile "Kişisel Bakım" var.

YORUMLAR
  İşte vurulan Şayrat Hava Üssü'nden geriye kalanlar
İşte vurulan Şayrat Hava Üssü'nden geriye kalanlar