A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
30.05.2019
Saat: 12:32
Saat: 12:32

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 20-26 Mayıs 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 588 adet ile "gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 860 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 661 adet reklamla "iletişim teknolojileri" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 141 bin 186 saniye ile gıda var.
İkinci sırada 90 bin 382 saniye ile "iletişim teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 75 bin 769 saniye ile "finans" var.
YORUMLAR