A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı
27.08.2019
Saat: 13:15
Saat: 13:15
Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.
Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 19-25 Ağuston 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 11 bin 621 adet ile "Gıda" oldu.
"Kozmetik" sektörü ise 6 bin 297 adet ile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 59 adet reklamla "Kişisel Bakım" sektörü var.
Reklam sürelerine göre; ilk sırada 202 bin 509 saniye ile Gıda var.
İkinci sırada 111 bin 818 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 63 bin 424 saniye ile "Kişisel Bakım" var.
.png)
YORUMLAR
