A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 14 - 20 Ekim 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 269 adet ile "Gıda" oldu. Gıda sektörü bu konuda birinciliği hiç bırakmaya niyetli gibi durmuyor. Türkiye'nin en büyük sektörlerinden biri olan gıda, reklam piyasasına damga vurmaya devam ediyor.

"Ev Temizlik Ürünleri" sektörü ise 4 bin 172 adet ile ikinci sırada yer aldı. Ev Temizlik Ürünleri bu hafta da zirveye ortak olmaya devam ediyor.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 171 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 145 bin 189 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 90 bin 763 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 81 bin 569 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" var.

YORUMLAR
  Antik Mısır'ın 4 bin yıllık gizemi çözüldü
Antik Mısır'ın 4 bin yıllık gizemi çözüldü