A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve ev temizlik ürünleri yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 7 - 13 Ekim 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 826 adet ile "Gıda" oldu. Gıda sektörü bu konuda birinciliği hiç bırakmaya niyetli gibi durmuyor. Türkiye'nin en büyük sektörlerinden biri olan gıda, reklam piyasasına damga vurmaya devam ediyor.

"Ev Temizlik Ürünleri" sektörü ise 4 bin 238 adet ile ikinci sırada yer aldı. Özellikle Türk kadınlarının temizliğe düşkünlüğü düşünülünce, Ev Temizlik Ürünlerinin ikinci olması hiç de sürpriz değil.

Listenin üçüncü sırasında 4 bin 158 adet reklamla "Kozmetik" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 142 bin 562 saniye ile Gıda var.

İkinci sırada 98 bin 525 saniye ile "İletişim Teknolojileri" reklamları, üçüncü sırada 79 bin 720 saniye ile "Ev Temizlik Ürünleri" var.

YORUMLAR
  Seksi gözüken dudakların sırrı açıklandı bakın seksi dudaklı olmanın sırrı ney?
Seksi gözüken dudakların sırrı açıklandı bakın seksi dudaklı olmanın sırrı ney?