A24.com.tr » teknoloji » Televiyondan YouTube izleyenelere kötü haber

Televiyondan YouTube izleyenelere kötü haber

Televiyondan YouTube izleyenelere kötü haber

YouTube'u televizyondan izleyenler reklamdan kaçamayacak. YouTube, Masthead denen anasayfasındaki arama çubuğunun altında bulunan reklam alanı televizyonlara da getiriyor.

İnsanlar, artık televizyonlarında video izlemek için YouTube’u daha fazla kullanıyor. İnsanlar takip ettikleri YouTube kanallarını ya da takip ettikleri programların tekrarlarını YouTube’da izliyorlar.

YouTube üzerinden şu anda günlük 250 milyon saatin üzerinde video izleniyor. Bu rakam reklam verenlere, tüketicilere ulaşmak için muazzam bir kaynağın varlığını işaret ediyor. Bu kaynağın ilgi çektiğinin farkında olan YouTube, Masthead isimli reklam alanını televizyon ekranlarına da getirerek reklam gelirlerini artırmak istiyor.

YouTube Masthead, uyumlu televizyonlarda YouTube’a girildikten saniyeler sonra otomatik olarak çalışacak. Oynayan Masthead reklam alanı, masaüstü sürümünde olduğu gibi sessiz bir şekilde çalışacak.

YouTube, televizyonlar için Masthead’i denemeye başladı. Yapılan açıklamaya göre denemelerin ardından, reklam verenler Masthead reklam alanına reklam verebilecekler. Reklam verenler, Masthead reklam alanına verdikleri reklamların hangi izleyecilere gösterileceğini de özelleştirebilecekler. YouTube, bu alana verilecek reklamların 30 saniye ile sınırlanacağını belirtti.

YouTube Masthead, için denemeler devam ediyor. Masthead reklam alanı deneme sürümünün ardından uyumlu bütün televizyonlara gelecek. 

YORUMLAR
  Araçlara göre MTV ödemeleri ne kadar olacak?
Araçlara göre MTV ödemeleri ne kadar olacak?