A24.com.tr » medya » Reklama sektöründe gıda yine zirvede

Reklama sektöründe gıda yine zirvede

Reklama sektöründe gıda yine zirvede

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 16-22 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 16-22 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 829 adet, 166 bin 049 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 653 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 65 bin 764 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İnşaat/Emlak yer aldı. Sektöre 3 bin 638 reklam verilirken, reklam süresi ise 65 bin 354 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Londra saldırı anı görüntüleri
Londra saldırı anı görüntüleri