A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 9-15 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

 Medya Takip Merkezi'nin 9-15 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 654 adet, 111 bin 219 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 335 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 73 bin 247 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kişisel Bakım yer aldı. Sektöre 4 bin 127 reklam verilirken, reklam süresi ise 83 bin 348olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Anna Swabey
Anna Swabey