A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
17.04.2018
Saat: 12:34
Saat: 12:34

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 9-15 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 9-15 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 654 adet, 111 bin 219 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 335 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 73 bin 247 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Kişisel Bakım yer aldı. Sektöre 4 bin 127 reklam verilirken, reklam süresi ise 83 bin 348olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR
Çok Okunanlar
Şirketlerden haberler