A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
10.04.2018
Saat: 14:19
Saat: 14:19

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 2-8 Nisan 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 2-8 Nisan 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 6 bin 817 adet, 133 bin 523 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İnşaat/Emlak oldu. Bu sektöre 3 bin 255 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 60 bin 314 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Ev Temizlik Ürünleri yer aldı. Sektöre 3 bin 091 reklam verilirken, reklam süresi ise 64 bin 098 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR