A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı
02.04.2018
Saat: 20:43
Saat: 20:43

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 19-25 Mart 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 19-25 Mart 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 373 adet, 163 bin 228 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İletişim Teknolojileri oldu. Bu sektöre 4 bin 064 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 497 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise İnşaat/Emlak yer aldı. Sektöre 3 bin 999 reklam verilirken, reklam süresi ise 85 bin 714 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR
Çok Okunanlar
Günün öne çıkan şirket haberleri