A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 19-25 Mart 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

 Medya Takip Merkezi'nin 19-25 Mart 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 9 bin 373 adet, 163 bin 228 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise İletişim Teknolojileri oldu. Bu sektöre 4 bin 064 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 98 bin 497 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İnşaat/Emlak yer aldı. Sektöre 3 bin 999 reklam verilirken, reklam süresi ise 85 bin 714 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Ünlü isimler ve hayatlarının vazgeçilmez evcil dostları
Ünlü isimler ve hayatlarının vazgeçilmez evcil dostları