A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 5-11 Mart 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 5-11 Mart 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 10 bin 102 adet, 171 bin 625 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise kozmetik oldu. Bu sektöre 3 bin 775 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 75 bin 110 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise kişisel bakım yer aldı. Sektöre 3 bin 400 reklam verilirken, reklam süresi ise 65 bin 932 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Dondurulmuş gıdalar hakkında bilmemiz gereken önemli 5 konu...
Dondurulmuş gıdalar hakkında bilmemiz gereken önemli 5 konu...