A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 19-25 Şubat 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 565 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 80 bin 911 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise kozmetik yer aldı. Sektöre 4 bin 090 reklam verilirken, reklam süresi ise 70 bin 240 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Gülse Birsel, Gizem rolüyle çok şaşırtacak (Jet Sosyete oyuncu kadrosu)
Gülse Birsel, Gizem rolüyle çok şaşırtacak (Jet Sosyete oyuncu kadrosu)