A24.com.tr » medya » Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Reklama en çok gıda sektörü yatırım yaptı

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 5-11 Şubat 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 5-11 Şubat 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 556 adet 160 bin 695 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 273 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 71 bin 784 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise kozmetik yer aldı. Sektöre 3 bin 974 reklam verilirken, reklam süresi ise 67 bin 697 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Kötü bir gün geçirdiğinizi düşünüyorsanız bir de bu fotoğraflara bakın
Kötü bir gün geçirdiğinizi düşünüyorsanız bir de bu fotoğraflara bakın