Pürüzsüz ödeme deneyimi: Saat&Saat müşterileri Lidio Pass ile tanışıyor
Saat: 13:32

Finansal teknoloji şirketi Lidio, Dünyaca ünlü markaların yetkili distribütörlüğünü üstlenen “Türkiye'nin Saatçisi” Saat&Saat ile iş birliğini yeni bir boyuta taşıyor.
Uzun süredir Lidio Sanal POS altyapısını kullanan Saat&Saat, artık Lidio Pass aracılığıyla müşterilerine çok kanallı, güvenli ve pürüzsüz bir ödeme deneyimi sunacak. Bu adım, Saat&Saat müşterilerinin ödeme süreçlerinde yalnızca kart saklama değil; tek tıkla erişim, havale seçenekleri, AI destekli fraud önleme çözümleri, açık bankacılık servisleri ve Smart Switch teknolojisiyle en yüksek başarı oranını bir arada sunan yeni nesil bir ödeme deneyimi yaşamalarını sağlayacak.
Türkiye'nin en bilinen perakende markalarından biri olan Saat&Saat, Lidio Pass'in yeni nesil alternatif ödeme altyapısına geçiş yaparak ödeme deneyiminde yeni bir dönemi başlattı. Lidio Pass'in kapsayıcı yapısı; Smart Switch teknolojisiyle dinamik yönlendirme, yapay zekâ destekli fraud önleme ve çok kanallı entegrasyon kabiliyetleriyle birleşerek işletmelere yüksek dönüşüm oranı, müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilir büyüme sağlıyor.
“Saat&Saat gibi güçlü markalarla birlikte, ödeme deneyimini yeniden tanımlıyoruz.”
Lidio Kıdemli İş Geliştirme Direktörü Kıymet Özyurt Oer, iş birliği hakkında şunları söyledi: “Lidio Pass ile Türkiye'de ödeme deneyimini yeniden tanımlıyoruz. Saat&Saat gibi perakendenin en güçlü oyuncularından birinin Lidio Pass'i tercih etmesi, vizyonumuzun doğru bir yolda olduğunu gösteriyor. Artık yalnızca kart saklama değil; tek tıkla ödeme, alternatif yöntemler ve 4 milyonluk kullanıcı havuzuyla işletmelere satış performansını artıracak gerçek bir rekabet avantajı da sunuyoruz. Müşterilerin alışveriş yolculuğunda ödeme adımını görünmez kılarak hem satış performansına hem de müşteri memnuniyetine katkı sağlıyoruz. Saat&Saat ile Lidio Sanal POS aracılığıyla başlayan iş birliğimizin Lidio Pass ile güçlenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz.”
Neden Lidio Pass?
İşletmelerin satış performansını artıran, müşteri deneyimini dönüştüren yeni nesil biralternatif ödeme yöntemi olan Lidio Pass'in uçtan uca avantaj sağlayan altyapısında öne çıkan özellikler şöyle sıralanıyor:
- 4 milyon kullanıcılı hazır havuz: Daha yüksek dönüşüm oranı ve yeni müşteri kazanımı
- Çok kanallı ödeme seçenekleri: Kartlı ödemeler, havale/EFT ve yakında kredi ve açık bankacılık servisleri
- Smart Switch: Trafiğin en uygun bankaya yönlendirilmesiyle maksimum başarı oranı
- Fraud Önleme: Yapay zekâ destekli filtrelerle güvenli ödeme ve chargeback kayıplarının azaltılması
- Lidio Sanal POS altyapısı: PCI-DSS uyumlu, yüksek uptime oranı ve kolay entegrasyon
Lidio hakkında
Lidio, Türkiye'nin lider finansal teknoloji şirketlerinden biri olarak işletmelere çok kanallı ödeme deneyimi sunan yenilikçi çözümler geliştirir. E-ticaretten fiziksel mağazalara, abonelik modellerinden pazar yerlerine kadar geniş bir ekosistemde faaliyet gösteren Lidio, güvenli, esnek ve ölçeklenebilir ödeme altyapısıyla işletmelerin büyümesini hızlandırır. Lidio Pass ile 4 milyon kullanıcıya kart bilgisi girmeden, tek tıkla hızlı ve güvenli ödeme imkanı sunan Lidio, yapay zeka destekli fraud önleme çözümleri, alternatif ödeme yöntemleri ve esnek entegrasyon modelleriyle işletmelerin ödeme süreçlerini sorunsuz ve verimli hale getirir. “Ödemeleri Özgürleştirme” vizyonuyla hareket eden Lidio, ödeme deneyimini daha akıllı, güvenli ve erişilebilir hale getirerek işletmelerin ve tüketicilerin hayatını kolaylaştırır.
Saat&Saat hakkında
Saat&Saat'in yolculuğu, 1971 yılında toptan saat ticaretiyle başlayan bir serüvene dayanmaktadır. 1994 yılında kurulan Saat&Saat, toptan saatçilik sektöründeki köklü varlığından temel alan deneyimlerin distribütörlük ve perakendeye taşınmasıyla sektöre güçlü bir giriş yapmıştır. 2005 yılında ilk mağazasını Cevahir AVM'de açarak perakende sektörüne atılmış, 2009 yılında ise SaatveSaat e-ticaret sitesiyle online satış kanalına giriş yapmıştır. Kuruluş yılında portföyüne kattığı ilk yurt dışı distribütörlük markası Adidas ve hemen ardından DKNY ile büyümeye başlayan Saat&Saat yıllar içinde; Maurice Lacroix, Raymond Weil, Universe Constant, Versace, Ferragamo, Ebel, Jacques Philippe, Boss, Emporio Armani, Guess, Michael Kors, Welder, Fossil, Philipp Plein, Gc, Calvin Klein, Furla, Ted Baker, U.S Polo Assn., Kenneth Cole, Tory Burch, Tommy Hilfiger, Lacoste, Diesel, Adidas gibi dünya çapında ün kazanmış 30'dan fazla markayı portföyüne kattı. Marka bilinirliği %85 olan Saat&Saat; 163 mağaza ve shop-in-shop, 699 bayi ve zincir mağaza satış noktası, www.saatvesaat.com.tr, tüm pazaryerleri ve 30'a yakın ülkede yurt dışı dağıtım ağı ile ürünlerini müşterilerine sunmaktadır. 30 yıllık deneyimiyle Türkiye genelinde tüm markalara “Kapsamlı Teknik Servis” hizmeti sağlamaktadır.