A24.com.tr » ekonomi » Porland, turizm ve HoReCa kanalı ile ihracattaki büyümesini sürdürüyor

Porland, turizm ve HoReCa kanalı ile ihracattaki büyümesini sürdürüyor

Porland, turizm ve HoReCa kanalı ile ihracattaki büyümesini sürdürüyor

Porland, büyüme yolculuğunda turizm sektörü ve HoReCa kanalını stratejik öncelik alanlarından biri olarak konumlandırıyor.

Profesyonel mutfak ve servis sektörüne özel geliştirdiği markası Pioli, kısa sürede Porland ihracatında güçlü bir iveme kazanırken, Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Pioli’nin yurtdışı satışlarımızdaki toplam payı giderek artıyor. Hedefimiz, bu ivmeyi Amerika ve Asya gibi stratejik pazarlarda sürdürerek markamızı küresel ölçekte daha da yaygınlaştırmak” dedi.

Türkiye'nin porselen markası Porland, yılda yaklaşık 70 milyon adet üretim yapıyor. Üretiminin yüzde 65’ini ihraç ederek dört kıtada 80’den fazla ülkeye ulaşan marka, turizm sektörü için de kalıcı değer yaratıyor. Hotel, restoran ve cafe (HoReCa) sektörünün ihtiyaçlarına özel geliştirdiği ürün ve çözümlerle hem Türkiye’nin gastronomik deneyimlerinin uluslararası alanda daha görünür hale gelmesine katkı sağlıyor hem de turizm işletmelerinin kalite standartlarını yükseltiyor. Pioli markasıyla otellerin konsept ve kurumsal kimliklerine uygun logo baskılı, desenli ve kişiselleştirilmiş koleksiyonlar geliştiriyor. Sert porselenin dayanıklılığı ile estetik dokunuşları buluşturan Alumilite gibi özel reçetelerle otellerin farklılaşma ihtiyacına ve uzun ömürlü kullanım beklentilerine yanıt veriyor.

Turizm, Porland’ın büyüme yolculuğunda lokomotif

Turizm sektörünün Porland’ın büyümesinde önemli bir rol oynadığını vurgulayan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Turizm sektörü kapsamında HoReCa kanalı, ihracat ve yurt içi pazardaki güçlü payımızın büyük bölümünü oluşturuyor. Ürün gamımız sert porselen masaüstü takımlarından cam, çatal-bıçak-kaşık gruplarına, sunum ve servis gereçlerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Uzun vadeli ihtiyaçlara yanıt verecek çözümler için tasarım ve mühendislik ekiplerimizle birlikte çalışıyoruz” dedi. Pamukçu, “Markamızın temellerini profesyonel kullanıcılarla kurduğumuz temas ve gerçek zamanlı içgörüler üzerine inşa ettik. Pioli markamızı gastronomi sektöründe edindiğimiz tecrübeyi sahaya yansıtarak geliştirdik ve markamız ihracatımızın güçlü itici güçlerinden biri haline geldi. Yurtdışı satışlarımızdaki payı giderek artıyor. Hedefimiz, bu ivmeyi Amerika, Orta Doğu ve Asya gibi stratejik pazarlarda sürdürmek. Stratejik dağıtım modelleri, bölgesel iş birlikleri ve yerel satış stratejileriyle markamızı küresel ölçekte daha da yaygınlaştıracağız” diye konuştu.

Avrupa’nın prestijli restoranlarında Porland imzası

Pioli markasının, otel ve restoranların yüksek dayanıklılık, işlevsellik ve estetik beklentilerine aynı anda cevap verebilmek amacıyla ortaya çıktığını aktaran Pamukçu, “İspanya, İtalya ve Yunanistan başta olmak üzere Avrupa’nın önde gelen gastronomi merkezlerindeki birçok prestijli restoran ve otelde Pioli koleksiyonları aktif kullanılıyor. Beş yıl kenar kırılma garantisi ile desteklenen ürün yapımız, müşterilerimizde güven ve sadakat yaratıyor. Toplamda 30’un üzerinde koleksiyon ile geniş ürün gamımız; mikrodalga fırın uyumu, bulaşık makinesinde yıkanabilirlik ve termal şok direnci gibi performans kriterleriyle titizlikle test ediliyor” dedi.

Sürdürülebilirlik ve dijitalleşme odağında yeni hedefler

Öncelikli hedefleri arasında karbon nötr üretim süreçlerini güçlendirmek olduğunu belirten Pamukçu, sözlerini şöyle tamamladı: “Sürdürülebilirlik tüm operasyonel ve üretim süreçlerimizin merkezinde yer alıyor. Üretim sırasında ortaya çıkan porselen kırıklarını geri dönüştürerek geliştirdiğimiz Re-Gen koleksiyonu döngüsel ekonomiye katkı sağlıyor hem de dünyada bir ilk. Yüzde 100 geri dönüştürülebilir ürünlerin payını artırarak tüm koleksiyonlarımıza yaymayı hedefliyoruz. Ayrıca profesyonel mutfaklar için dijital katalog geliştireceğiz. Gastronomi ve tasarım alanlarında ulusal ve uluslararası pek çok etkinlikte aktif rol alıyoruz. Yurtiçi ve yurtdışı fuarlara katılım sağlıyoruz. HoReCa sektörünün en prestijli buluşmalarından biri kabul edilen Hostech by TUSİD’de fuarın en çok konuşulan markalarından biri olduk ve 600’ün üzerinde profesyonel ziyaretçimizi ağırladık. Porselen sektöründeki öncü konumumuzu koruyarak global pazarlarda daha güçlü bir temsil için çalışıyoruz. Porland, sadece ürünleriyle değil; tasarım vizyonu, sürdürülebilir yaklaşımı ve değer odaklı stratejisiyle de dünya sahnesinde güçlü bir oyuncu olmayı sürdürecek.”

YORUMLAR
  En beğenilen futbolcu Eşleri/Sevgilileri belli oldu...
En beğenilen futbolcu Eşleri/Sevgilileri belli oldu...