Pakten'den yeni reklam filmi: “Önemi Varsa Önlem'i Var”
Saat: 13:14

Kişisel hijyen ve sağlık ürünleri alanında 2000 yılından bu yana faaliyet gösteren Pakten, yeni reklam filmiyle toplumsal farkındalık yaratıyor.
“Önemi Varsa Önlem’i Var” adlı kampanya kapsamında yayınlanan filmi Campfire İstanbul imzası taşıyor.
Bebek bezi, yetişkin bezi, yatak koruyucu ve ıslak havlu kategorilerinde Önlem markası ile milyonlarca kişinin yaşam kalitesini arttırmaya devam eden Pakten, yeni bir reklam filmi yayınladı.
Önemi varsa, Önlem’i var!
Yaşam kalitesini etkileyen hassas konularda farkındalık yaratma ve çözüm sunan güçlü ürünlerle tüketicinin yanında olma sorumluluğuyla hareket eden Önlem, yeni iletişim kampanyası “Önemi varsa, Önlem’i var” ile inkontinans konusunu açıkça konuşuyor, görünür kılıyor ve kullanıcılarının sesine kulak veriyor.
Yayınladığı yeni reklam filminde Önlem Emici Külot kullanan farklı yaşlardan bireylerin, yaşamın doğal akışına güvenle ve keyifle devam ettikleri anlara odaklanan Pakten, inkontinansın (idrar kaçırma) utanılacak bir durum değil; doğru yaklaşımla desteklenmesi gereken doğal bir süreç olduğuna dikkat çekiyor. Her sahnede inkontinans anları grafiksel metaforlarla sembolik bir şekilde aktarılırken, izleyicide cesaret, empati ve umut duygularını uyandıran samimi bir anlatım sunuluyor. Toplumda empati, kullanıcıda güven oluşturmayı amaçlayan Önlem’i, bu reklam kampanyası sadece bir ürün markası değil; inkontinansla baş eden bireylerin hayatını kolaylaştıran bir yol arkadaşı haline getiriyor.