MOBİSAD, İletişim Ajansını Seçti
Saat: 18:24

Türkiye’nin mobil iletişim sektöründeki öncü sivil toplum kuruluşu MOBİSAD (Mobil İletişim Araçları ve Bilgi Teknolojileri İş İnsanları Derneği), iletişim çalışmalarını Brandfocus’a emanet etti.
Tescilli “Öğrenen Marka İletişimi” modeliyle iş ortaklarına stratejik, yenilikçi, dinamik ve sürdürülebilir iletişim hizmetleri sunan Brandfocus, yeni dönemde MOBİSAD’ın iletişim çalışmalarını üstlenecek. Dernek, mobil iletişim sektörünün gelişimi için yürüttüğü çalışmaların yanı sıra, düzenlediği fuarlar ve etkinliklerle sektöre ivme kazandırmaya devam ediyor. Mobil iletişim ekosisteminde sektör temsilcilerini, üreticileri, dağıtıcıları ve tüketicileri bir araya getiren MOBİSAD; bu iş birliğiyle birlikte sesini daha geniş kitlelere ulaştırmayı, sektörün gelişimine dikkat çekmeyi ve etkinliklerinin görünürlüğünü artırmayı hedefliyor. Aynı zamanda Marmara Fuarcılık iş birliğiyle sektörün buluşması olacak MOBİSAD IMEX Fuarı’nın iletişim faaliyetleri de ajans tarafından yürütülecek. Türkiye’nin yanı sıra dünyanın farklı ülkelerinden gelecek binlerce ziyaretçiyi ağırlayacak olan fuar mobil iletişimden, tüketici elektroniğine ve yeni teknolojilere kadar uzanan geniş yelpazesiyle sektörün bugüne kadar gerçekleşmiş en kapsamlı organizasyonu olacak.
Brandfocus’un Yeni Odağı
Brandfocus, MOBİSAD’a odaklı iletişim çalışmaları kapsamında; kurumsal iletişimden medya ilişkilerine, gündem yönetiminden içerik stratejilerine, fuar ve paydaş iletişimine kadar birçok alanda kapsamlı hizmet sunacak. Brandfocus’un yurt içinde ve globalde iletişim çalışmalarını yürüttüğü markalar arasında; Akare Fuarcılık, Aytemiz, Architecht, Bluepath Robotics, Chinese & Sushi Express, Escar, General Mobile, iRobot, Kayacan Holding, Kayacan Ventures, KYO Legal, Marmara Fuarcılık, Mobilfon, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Sojubar, Uludağ Enerji Grubu, Varmı Arttıran, YenidenBiz ve Wilo gibi birçok ulusal ve global marka yer alıyor.