A24.com.tr » medya » Medyada en çok Evkur reklamı dolaşıyor
Medyada en çok Evkur reklamı dolaşıyor
15.02.2018
Saat: 16:44
Saat: 16:44

MTM Medya Takip Merkezi'nin 5-11 Şubat 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren marka Evkur AVM oldu.
Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmalara göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.
Evkur AVM bin 495 adet reklam vererek ekranlarda en fazla reklam veren marka olurken, onu Sevgililer Günü dolayısıyla atak yapan Zen (takı) markası takip etti. Söz konusu marka 809 adet reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 703 haberle Prima var.
En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik Vodafone'un oldu. Marka süre bazında 20 bin 133 saniye ile ilk sırada kendine yer buldu. Türk Telekom 15 bin 213 saniye, Prima ise 12 bin 865 saniye ekranda kaldı.
YORUMLAR
Çok Okunanlar
Şirketlerden haberler