A24.com.tr » yaşam » Marmaray'da sefer aralığı azalacak, kapasite artacak

Marmaray'da sefer aralığı azalacak, kapasite artacak

Marmaray'da sefer aralığı azalacak, kapasite artacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, 2 Mart Pazartesi gününden itibaren Marmaray'da sefer aralığının azalacağını, kapasitenin artırılacağını duyurdu.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Marmaray seferleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.

Turhan şunları söyledi;

"Marmaray'a yoğun yolcu talebini karşılamak amacıyla TCDD Taşımacılık Genel Müdürlüğü tarafından yapılan çalışma kapsamında, Zeytinburnu-Söğütlüçeşme arasında 8 dakika aralıklarla yapılan seferler, Maltepe'ye kadar uzatıldı.

2 Mart Pazartesi gününden itibaren bu kesimde başlayacak yeni düzenlemeyle sefer aralığı azalırken, kapasite de artmış olacak.

Yeni düzenlemeyle yaklaşık 60 bin vatandaşımız, Söğütlüçeşme'de aktarma yapmadan işine gücüne gidebilecek."

YORUMLAR
  O Ses'te ırkçılık skandalı! Yarışmadan çekildi
O Ses'te ırkçılık skandalı! Yarışmadan çekildi