A24.com.tr » ekonomi » Gürok Grubu'nun kurumsal kimliği yenilendi

Gürok Grubu'nun kurumsal kimliği yenilendi

Gürok Grubu'nun kurumsal kimliği yenilendi

Grubun yeni logosunun temsil ettiği değerler: Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap!

Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar bulunduğu tüm sektörlerde alanının öncüsü olmayı başaran Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor.

Gürok Grubu, logosundan renklerine tamamen yeniden tasarlanan kurumsal kimliği ile paydaşlarının karşısına çıkıyor. Grubun yeni kimliğinde altı çizilen temel değer ve ilkeler; tüm paydaşları için değer üretme, insana ve çevreye yatırım yapma, gelişime odaklanma, yenilenme ve sürdürülebilir bir yaşam için her gün daha iyisini yapma vizyonunu yansıtıyor.

Yeni logo, değerleri temsil ediyor: Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap!

74 yıllık büyüme yolculuğunda ilham aldığı üç temel ilkeyi, renkliliğiyle dikkat çeken yeni logosuna taşıyan grup, “Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap” misyonuyla faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde, deneyimi sıradanın ötesine taşımayı amaçlıyor.

Yeni logoda bulunan mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğunu sembolize ediyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.

Cam ve turizm alanında dünya markası

1948 yılında kurulan ve faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde yenilikçi yaklaşımıyla fark yaratan işlere imza atan Gürok Grubu, tüm paydaşlarıyla daha yaşanılır bir dünya ve daha iyi bir gelecek inşa etme hedefine ulaşmayı amaçlıyor.

Grubun çatısı altında; dünyanın en büyük 5. sofra camı markası LAV, cam ambalaj üreticisi GCA, Gürok Kiremit, turizm sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle Ali Bey Hotels & Resorts, ultra lüks segmentte yer alan  JOALI Maldives ve JOALI BEING, yapı sektöründe ise Lapis Yapı markaları yer alıyor.

LAV ile bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Gürok Grubu, turizmdeki ultra lüks yatırımlarıyla da adından söz ettiriyor. Antalya Bölgesi’nde faaliyet göstermekte olan Ali Bey Hotels & Resorts tesisleriyle turizm sektöründe 30 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan grup, Maldivler’deki resort otellerimiz JOALI Maldives ve JOALI BEING ile ultra lüks segmentte dünya markası olma yolunda sağlam adımlar atıyor.

YORUMLAR
  Ünlü isimlerin Fit kalma sırları (Nası sürekli zayıf kalıyorlar, hızla kilo vermeyi nasıl başarıyorlar?)
Ünlü isimlerin Fit kalma sırları (Nası sürekli zayıf kalıyorlar, hızla kilo vermeyi nasıl başarıyorlar?)