A24.com.tr » ekonomi » Gıda ve ticarette reklam yatırımları zirvede!
Gıda ve ticarette reklam yatırımları zirvede!
06.02.2018
Saat: 15:34
Saat: 15:34

Medya Takip Merkezi (MTM), her hafta düzenli olarak yayınladığı araştırma raporuyla, 29 ocak- 4 Şubat 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör "gıda" oldu.
MTM Medya Takip Merkezi'nin 29 ocak- 4 Şubat 2018 tarihlerinde, yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan 9 bin 605 adet 184.441 saniye ile Gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4,232 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 53.265 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Kozmetik iyer aldı. Sektöre 4.096 reklam verilirlen harcanılan reklam süresi 78.576 olarak belirlendi.
YORUMLAR
Çok Okunanlar
Şirketlerden haberler