A24.com.tr » medya » Gıda sektörü televizyonun zirvesine oturdu

Gıda sektörü televizyonun zirvesine oturdu

Gıda sektörü televizyonun zirvesine oturdu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 16 - 22 Temmuz 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 16 - 22 Temmuz 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 857 adet, 148 bin 949 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 733  adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 91 bin 857 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kişisel Bakım yer aldı. Sektöre 3 bin 354 reklam verilirken, reklam süresi ise 68 bin 745 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Kitap Kurtlarına Müjde: 2017'nin En Çok Satan 15 Kitabı Açıklandı
Kitap Kurtlarına Müjde: 2017'nin En Çok Satan 15 Kitabı Açıklandı