A24.com.tr » gündem » Feyzioğlu: "Diyalog imkanının reddedilmesini doğru bulmuyorum. Diyalog kurmadan dava kazanabiliyor muyuz ki kendi mesleki davamızı kazanalım?"

Feyzioğlu: "Diyalog imkanının reddedilmesini doğru bulmuyorum. Diyalog kurmadan dava kazanabiliyor muyuz ki kendi mesleki davamızı kazanalım?"

Feyzioğlu: "Diyalog imkanının reddedilmesini doğru bulmuyorum. Diyalog kurmadan dava kazanabiliyor muyuz ki kendi mesleki davamızı kazanalım?"

YORUMLAR
  Bu yaz ekranda göreceğimiz çiftler
Bu yaz ekranda göreceğimiz çiftler