A24.com.tr » medya » Ekranda reklam yarışını gıda sektörü kazandı

Ekranda reklam yarışını gıda sektörü kazandı

Ekranda reklam yarışını gıda sektörü kazandı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 18-24 Mart 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 764 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 645 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 3 bin 529 adet reklamla "ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 160 bin 200 saniye ile siyaset/politika var.

İkinci sırada 135 bin 288 saniye ile gıda reklamları, üçüncü sırada 67 bin 131 saniye ile finans var.

YORUMLAR
  2018 Grammy Ödülleri adayları belli oldu! (60. Grammy Ödülleri aday listesi!)
2018 Grammy Ödülleri adayları belli oldu! (60. Grammy Ödülleri aday listesi!)