Dünyanın “konuştuğu” marka olmak
Saat: 13:05

MTM, global marka olmayı hedefleyen Türk şirketlerine uluslararası medya takip desteği veriyor. Şirketler bu yolla faaliyet alanlarındaki global hareketleri eş zamanlı izliyor...
Günümüzde globalleşen ve değişen tüketim alışkanlıkları, uluslararası arenada yer almak isteyen şirketleri daha güçlü markalar yaratmaya teşvik ediyor. İhracatta da markalaşmanın önemi gün geçtikçe artarken, global pazarlarda yer almayı hedefleyen şirketlerin süreci doğru yönetebilmesi ise işin püf noktası.
Medya Takip Merkezi (MTM), uluslararası rakiplerin ve piyasaların analizlerinin doğru yapılabilmesi ve markaların hedef kitleye ulaşmadaki yeterliliklerini raporlayan ve ölçümleyen servisleriyle Türk iş dünyasına destek veriyor.
Düzenli ve günlük hazırlanan medya raporları ile şirketler, ait olunan sektörlerin global arenadaki anlık ve dönemsel hareketlerini izlerken, yapılan medya ve PR çalışmalarını da mercek altına alıyor. Dünya basınında kendilerini, rakiplerini ya da sektörü takip etmek isteyen markalar, aynı zamanda bu ihtiyaçlarına karşılık gelecek verileri de elde edebiliyorlar.
Büyüyen ülke hedeflerimize uygun hareket eden Türk şirketleri, verilere o ülkenin orijinal diliyle ulaşabildiği gibi, isterse Türkçe çevirisi ile de alabiliyor.