A24.com.tr » dünya » Dünya Günü boyunca 100 milyon insana İklim Eylemi gerçekleştirmesi için güç verdi

Dünya Günü boyunca 100 milyon insana İklim Eylemi gerçekleştirmesi için güç verdi

Dünya Günü boyunca 100 milyon insana İklim Eylemi gerçekleştirmesi için güç verdi

400'den fazla lider teknoloji şirketi, Dünya Günü boyunca 100 milyon nsana İklim Eylemi gerçekleştirmesi için güç verdi

Bu yıl Dünya Günü için Leaders For Climate Action (LFCA), Time For Climate Action kampanyasını başlattı. Katılımcı şirketler hem kendileri iklim eylemi gerçekleştirdi hem de müşterilerini ve ortaklarını liderliklerini takip etmeye teşvik etti. Amaç, 100 milyondan fazla insanla etkileşim kurmak ve gezegen için milyonlarca anlamlı ve ölçülebilir eylemi tetiklemekti. Kampanya 19-24 Nisan tarihleri (Earth Day week - Dünya Günü haftası) arasında gerçekleşti.

'Leaders For Climate Action' (LFCA) üst üste ikinci yıl bu kampanyayı hayata geçirdi. Geçen yılki düzenleme, Sifted tarafından en etkili Dünya Günü kampanyalarından biri seçildi. Amaç, Dünya Günü etrafındaki paradigmayı pazarlama odaklı rekabetten amaçlı işbirliğine dönüştürmek. Bu yıl için LFCA, aralarında BM ActNow, Count Us In ve 50'den fazla önde gelen etkileyicinin bulunduğu 400'den fazla şirket ve düzinelerce ortakla birlikte çalıştı. Birlikte 100 milyon insanı iklim eylemi yapmaya teşvik etmeyi amaçlayan araçlar ve bilgiler sağladı.

LFCA Ortak Kurucusu Timo Müller, “Cesur taahhütlere ve politikalara rağmen küresel karbon emisyonları yükselmeye devam ederken, birey, işletme veya politikacılar olarak hiçbirimizin - iklim sorunu ile tek başına baş edemeyeceği açık. Taban kampanyamızın kalbindeki mesaj basit: sınırlar, coğrafyalar ve nesiller arasında çalışma zamanı geldi. Yaşanabilir bir gezegeni güvence altına almak için tek şansımız bu” dedi.  

Birlikte Durarak Öne Çıkın

Katılımcı kuruluşlar bağlılıklarını web seminerleri, çalışanlara yönelik meydan okumalar, çevre dostu ürünlerin tanıtımı, eğitim materyallerinin yayınlanması, etkileşimli web sitesi entegrasyonları gibi girişimler oluşturarak gösterdiler.

Her şirket katılmaya uygun bulunmadı. Başvuru sahipleri, iklim hedeflerine yönelik taahhütleri konusunda dikkatlice incelendi. Ayrıca, her üye tam karbon ayak izini, karbon emisyonlarını azaltmaya yönelik eylemlerini ifşa ediyor ve fosil yakıtları finanse etmekten kaçındıklarını kanıtlayabiliyor.

Kampanya katılımcıları arasında Ecosia, Universal Music, ebay Kleinanzeigen, Sahibinden.com, Tmob, 212 Capital, Toyi, Inveon, Musixen, Otsimo, Turwel, Wingie Enuygun gibi tanınmış markalar yer alıyor.

Kolektif etkinin yukarı doğru sarmalı

Leaders For Climate Action ve ortakları, tek bir şirketin başarabileceğinin ötesine geçti. Kendi başlarına yola çıkan ve Dünya Günü kampanyalarını uygulayan şirketler, kalıcı etki yaratmak için zorlu bir mücadele verdi. LFCA ve ortak kuruluşları farklı bir yol seçti ve kaynaklarını ve becerilerini birleştirdi.

Kampanyanın toplu önlemleri yalnızca emisyonları azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda yukarı doğru bir etki sarmalı yaratıyor. Birlikte iklim değişikliği konusunda ibreyi hareket ettirmek. İklim Eylemi Zamanı, kâr amacı gütmeyen bir girişim yani amaç tamamen özgecil ve ortak yarar için çalışıyor.

İklim eylemi kampanyasının başarısı iki ana kanaldan geliyor:

İlk kanal:, ana kampanya sayfası.

Burada ziyaretçiler, hızlı ve kolay iklim eylemi gerçekleştirme konusunda ilham aldı. Bu eylemlerin çoğu 5 dakika içinde yapılabiliyordu: evdeki güç kaynaklarını yenilenebilir enerjiye çevirmek; işyerlerinde iklim eylemi yapmak, yeşil bir banka hesabına geçiş, gezinirken ağaç dikmek, politikacılardan değişim talep etmek ve daha fazlası. Bu eylemler eğitici, paylaşması kolay bir formatta iletildi.

İkinci kanal: kampanya destekçisinin ürün ve hizmetleri.

Katılımcı kuruluşlar, platformlarında iklim eylemiyle ilgili özellikler oluşturarak, kullanıcılarının katkıda bulunmalarının önündeki engeli kaldırdı. Bunlar arasında müşterilerini kendi sektörlerinde sürdürülebilir çözümler konusunda eğitmek; daha sürdürülebilir ürün alternatiflerini teşvik etmek, her işlem için ağaç dikmek ve benzeri çalışmalar yer alıyor. Her kampanya destekçisi, kalıcı etki yaratmak için benzersiz kaynaklarından yararlanıyor.

Leaders For Climate Action ve ortakları; kuruluşlar, hükümetler ve bireyler dahil herkesi - gezegen yararına kampanyaya katılmaya çağırdı. Büyük eylemler küçük eylemlerden oluşyour. Hala çevrimiçi olan web sitesini ziyaret ederek katkıda bulunulabiliyor.

Leaders For Climate Action hakkında

LFCA, iklim krizine kendi somut eylemleriyle karşı koyma iradesiyle birleşmiş 1700 dijital girişimciden oluşan küresel bir topluluktur. Vizyonları, dijital endüstri iklimini dünya çapında nötr hale getirmek ve böylece diğer endüstriler için bir örnek oluşturmaktır.

Time For Climate Action hakkında

Time For Climate Action, Avrupa'nın en büyük iklim eylemi topluluğu olan Leaders For Climate Action tarafından organize edilmektedir. Time For Climate Action kampanyası 19-24 Nisan 2022 tarihleri arasında gerçekleşti. LFCA, aralarında BM ActNow, Count Us In ve 50'den fazla önde gelen etkileyicinin de yer aldığı 400'den fazla şirket ve düzinelerce ortakla birlikte 100 milyon kişiye iklim eylemleri almakları konusunda ilham vermeyi hedefledi.

YORUMLAR
  30 yaşın altındaki kimselere güvenmeyin (30 yaşında 30 fotoğrafla Rihanna)
30 yaşın altındaki kimselere güvenmeyin (30 yaşında 30 fotoğrafla Rihanna)