A24.com.tr » medya » BİM televizyonda en çok dolaşan marka oldu

BİM televizyonda en çok dolaşan marka oldu

BİM televizyonda en çok dolaşan marka oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 24 - 30 Eylül 2018 tarihleri arasında 14 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre en fazla reklam veren marka Bim Marketleri oldu.

Medya Takip Merkezi'nin yapmış olduğu araştırmaya göre reklamlarda en fazla bulunan markalar belirlendi.

Bim Marketleri1.473 adet reklam vererek ekranlarda en fazla gözüken marka oldu. Evkur AVM ise 961 reklamla ikinci sırada yer aldı. Listenin 3. sırasında ise 748 adet reklamla Schafer yer aldı.

En fazla süre yayınlanan reklamlarda ise liderlik yine Bim Marketleri'nin oldu. BİM süre bazında verdiği reklamlar ile 41 bin 468 saniyeden ilk sırada kendine yer buldu. Vodafone 12 bin 936 saniye, Clear ise 12 bin 438 saniye ile ekranda kaldı.

YORUMLAR
  İçerde dizisinden görkemli veda
İçerde dizisinden görkemli veda