A24.com.tr » ekonomi » Aktaşlar Lezzet Grubu, pideyi küresel lezzet haline getirmeyi hedefliyor

Aktaşlar Lezzet Grubu, pideyi küresel lezzet haline getirmeyi hedefliyor

Aktaşlar Lezzet Grubu, pideyi küresel lezzet haline getirmeyi hedefliyor

Aktaşlar Lezzet Grubu, geleneksel Türk mutfağının en sevilen lezzetlerinden pideyi modern üretim teknolojileriyle buluşturarak dünya markası olma yolunda ilerliyor.

50’ye yakın ülkeye ihracat yapan ve özellikle ABD ile İngiltere pazarlarında güçlü büyüme kaydeden marka, kalite ve lezzetten ödün vermeden inovatif yaklaşımıyla global sofraların vazgeçilmezi olmayı hedefliyor.

Türk mutfağının elçisi olma misyonunu üstlendiklerini söyleyen Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, “Dondurulmuş gıda kategorisinde pide, donuk pizzadan sonra raflarda yenilikçi ve alternatif bir lezzet olarak öne çıkıyor. Biz de gelenekten aldığımız güç ve modern üretim vizyonumuzla, önümüzdeki dönemde daha fazla ülkede tüketiciyle buluşturmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini modern üretim anlayışıyla birleştiren Aktaşlar Lezzet Grubu, global pazarlarda büyük ilgi gören markalardan biri haline geldi. Bu başarının arkasında ise geleneksel tarifleri, doğal hammaddeleri ve hijyen standartlarına uygun modern üretim teknolojileriyle harmanlayan lezzet anlayışı bulunuyor. Almanya, Amerika, Avustralya, Güney Kore, İngiltere, Hollanda ve daha birçok ülkede tüketicilerle buluşan Aktaşlar Lezzet Grubu, pideyi yalnızca Türkiye’nin değil dünyanın ortak lezzeti yapma vizyonunu kararlılıkla sürdürüyor.

Zenginleştirilen ürün portföyü, global damaklara da hitap ediyor

Başarılarının arkasında, geleneksel tariflerin günümüz teknolojisiyle uyum içinde harmanlanmasının yattığını ifade eden Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, otomasyon sistemlerinden hızlı dondurma (IQF) teknolojisine, konveyör bant X-ray gıda güvenliği ekipmanlarından ileri seviye dondurma tekniklerine kadar pek çok yeniliği üretim hatlarına entegre ettiklerini belirtti. Bu sayede ürünlerin hem tazeliğini hem de doğallığını koruduğunu anlatan Aktaş, “Böylece hijyen ve kalite standartlarımız, uluslararası seviyede güvence altına alınıyor. Bu kapsamda da hamur reçetelerimiz, pişirme tekniklerimiz ve özenle seçilmiş hammaddelerimiz, bizi uluslararası pazarlarda farklı kılıyor. Tüketiciler özellikle ürünlerimizin hamur dokusunu, kıvamını ve lezzetini beğeniyle karşılıyor. Dondurulmuş gıda kategorisinde pide, donuk pizzadan sonra raflarda yenilikçi ve alternatif bir lezzet olarak öne çıkıyor. Bunun yanı sıra calzone, focaccia ve wrap gibi çeşitlerimizle ürün portföyümüzü zenginleştirilerek global damaklara da hitap ediyoruz” dedi.

“İhracatta yakaladığımız başarı, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor”

Bugün yaklaşık 50 ülkeye ihracat yaptıklarının altını çizen Aktaş, “İhracat, toplam gelirimizde önemli bir paya ulaşmamızı sağladı. ABD ve İngiltere başta olmak üzere Avrupa, Orta Doğu ve Asya pazarlarında marka bilinirliğimiz her geçen gün artıyor. Yakın gelecekte Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini uluslararası arenada tanıtma hedefimizin bir parçası olarak Londra’da pide fast-food zinciri açmayı planlıyoruz. Ayrıca İtalya’da modern bir pide fabrika açarak hem üretim kapasitemizi hem de ihracatımızı büyütmeyi hedefliyoruz. Böylece, pidenin de tıpkı pizza gibi dünya çapında tanınan ve sevilen bir lezzet haline gelmesini hedefliyoruz. İhracatta yakaladığımız başarı, bu yaklaşımımızın doğru olduğunu gösteriyor. Türkiye’den dünyaya açıldığımız bu yolculukta, bir gıda markası olmanın ötesine geçerek Türk mutfağının elçisi olma misyonunu üstleniyoruz. Gelenekten aldığımız güç ve modern üretim vizyonumuzla, önümüzdeki dönemde daha fazla ülkede tüketiciyle buluşarak Türkiye’nin gurur kaynağı olmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

YORUMLAR
  Kraliyet ailesi mensuplarının uyması gereken tuhaf kurallar silsilesi...
Kraliyet ailesi mensuplarının uyması gereken tuhaf kurallar silsilesi...